BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Kad varikliai neužšaltų

Savaitgalį bepėdindama po rajoną pagaliau prisiruošiau nufotografuoti, kaip suomiai šildo variklius, kad per naktį neužšaltų ir ryte lengvai užsivestų.

Ogi nagi va gi na, stovėjimo aikštelėse stovi tokie elektros stulpiukai su dėžutėmis (žiūrėti foto), ten įsikiša kaip į „rozetę“ toks laidas (nu kad kaip nuo computeriaus ar kokio duonos skrudintuvo, normalus laidas, nieko ypatingo), o kitas jo galas per groteles priekyje automobilio. Tik dar neišsiaiškinau, i ką ten mašinoje prijungia.



Variklio šilumą per naktį palaiko apie +5. Manau visai protingai, tik įdomu, kas už tą elektrą moka? (nors už stovėjimo vietą prie namo reikia susimokėti)

Prižadu išsiaiškinti detales ir papildyti įrašą. :)

Rūta


Rodyk draugams

komentarai (6) | “Kad varikliai neužšaltų”

  1.   just rašo:

    Suomiai biški per daug pavyzdį iš Raikoneno ima. Visdėlto čia ne formulės, ir variklių bei padangų jiems šildyt nebūtina :) Išpindėjimas čia manau.
    Lietuvoj tai staigiai manau bomžiukai susiręstu namelius iš dėžių šalia tų būdelių ir kokį šildytuvą atsitempę pasijungtų ir žiemotų sau ramiai :)

    P.S. aš tai bijočiau taip kaišiot laidus į variklį, vis dėlto koks trumpas jungimas ar įtampos šuoliai.. rastum ryte laužiuką besikūrenantį..

  2.   scania rašo:

    Puikus dalykas! Ryte žiemą šiltas variklis - greičiau sušyla, greičiau nušildo langus, varikliui ir akumuliatoriui gyvenima ilgina. Lietuvoj gal ir nebūtina, bet ten reikalingas daiktas :)

  3.   ltg rašo:

    "Ogi nagi va gi na" - pirmą kartą girdžiu - super, pakėlė nuotaiką. :)

  4.   LiudasD rašo:

    Na nebūtina palikti per naktį. Pakanka. ~20 min ryte palaikyti įjungtą "šildymą". Priklauso nuo oro temperatūros lauke.
    O šiaip ten yra kaitinimo elementas karteryje, kuris sušildo tepalą iki minimalios darbinės temperatūros. O tai palengvina automobilio užsivedimą + mažesnė apkrova akumuliatorių baterijai.. Trumpai, saugo savo ratus :)Galima kartu komplekte įsigyti akumuliatoriaus pakrovėją, salono šildytuvą.. Komfortas ;) Lietuvoje yra taip pat tokių žmonių, kurie turi panašių sistemų. Tik jie automobilį "prijungia" garaže :)

  5.   Vidmantas // emptydot.com rašo:

    Dar komentuojantys pamiršo paminėti, jog šiltas variklis mažiau ryja degalų ir išskiria mažiau teršalų, tai reiškia šiltas variklis = mažiau sąnaudų, švaresnė aplinka.

  6.   FINLANDija rašo:

    aciu uz info :)

Rašyk komentarą